Saturday 23 April 2011

u broken my heart.. :(

this is my blog right... it's up to me to write anything .. if u don't want to read this page.. u can leave this page IMMEDIATELY..!!
why this happen..?  why.? why.?
i don't know whether i doesn't understand u or u can't understand me.. why u done this to me.? if u don't love me anymore.. let me go... don't hurt me anymore.. i love u.. but. why this thing happen again n again.? maybe i'm not suitable with u.. arrgghhh.. sudahla.. tkyah nk speaking eglish bnyk2.. semak je aq tgk.. mcm la aq nie teror sgt speaking.. klu teror xdanye dpt MUET bento kn..?? aq pn dh tktw nk tulis pa.. xnk tulis pnjg2.. nnti da gak org yg terasa.. soo.. kpda awk.. sye hanye nk gtw.. yg sye mmg syg awk.. tp jgn la selalu wt sye mcm nie k.. sgt menyakitkn.. klu awk bca post nie.. sye nk mintak maaf sgt3 ye klu awk terasa.. sye snggup lepaskn awk pergi.. pergi la syg.. cri kebhagiaan yg awk impikn.. kebhagiaan awk bkn ngn sye lg.. (wlupun dlm ati sye amat berat utk lpaskn awk pergi.. sye amat b'harap awk la jodoh sye..amin..)


I'M REALLY SORRY... :(


p/s : i'm crying when write this post..